Generhverv / rutinetimer

Betinget/ ubetinget frakendelse

Når du har fået en betinget eller en ubetinget frakendelse, og skal til at starte med generhverv, skal du bestille tid på borgerservice og aflevere den skrivelse du har fået fra færdselstyrelsen.
På borgerservice, udfylder du sammen med borgerservice en ansøgning, som skal medbringes til teori og køreprøve.

Herefter kontakter du mig og jeg booker en teoriprøve til dig. Når teoriprøven er bestået kan køreprøve ligeledes bookes.
Pris 2.500 kr - for 3 kørelektioner diverse administration og lån af skolevogn til køreprøven.

Kørselsforbud

Når du har fået et kørselsforbud skal du generhverve dit kørekort ved at gennemføre  8 teorilektioner, 8 kørelektioner hos en kørelærer.
Herefter skal du bestå en teoriprøve og en køreprøve, Der er intet krav om førstehjælp, lægererklæring eller andet.

Pris hos mig er kr. 6.000,00 incl.  lån af skolevogn til køreprøven

Rutine timer

Har du brug for lige at "banke støvet af" og er du blevet lidt nervøs for at køre ud i trafikken, så kan vi køre et par ture sammen, så du stille og roligt kan vænne dig til at køre i trafikken igen.

Pris. kr 400,00 pr 60 minutter